Monday, April 25, 2011

Weekend bersama burger hebat...

Korang penah dengar nama restoran Carl's Junior??? Pergh...wa cakap sama lu..memang superb. Last weekend, aku kuar jenjalan cari makan..lapar sgt. So, restoran yang dituju: "Carl's Junior The Mines"
 Kalau korang jumpa logo restoran ni dalam the Mines, cepat-cepat la masuk. Burger dia sume sedap2.


Restoran ni ada banyak tempat kat KL nie. Antara yang paling popular, kat Mid Valley (depan GSC cinema). Asalnye aku x tau kewujudan restoran ni, officemate aku rekemen burger istimewa carls jr sebab anak dia suka sgt gi makan kat situ. Pastu, aku tanye pulak adik aku sendiri kat umah, rupanya diaowg pun penah makan kat sini. Kesimpulannye aku yang ketinggalan pasal burger istimewa ni. So, sejak dari situ aku try Carl's Jr dan menjadi penggemar burger istimewa restoran ni.

Sebab dah ada blog sendiri ni kan, aku nak share pasal burger yang aku makan last weekend. 


Portobello Mushroom Burger
So..ini la burger yang aku makan.. sedap wei mushroom burger ni. Harga set ni RM22.80  Walaupun overpriced, saiz mushroom burger ni sungguh menakjubkan. Memang besar. Set tu termasuk french fries dan air minuman. Air feveret aku plak ice lemon tea season's. Bole refill sesuka hati. Walau apapun, burger kat carl's jr ni memang terbaekkkk....


Adios,

Rongga

0 comments:

Post a Comment

 

Rongga Ronggi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger