Friday, March 23, 2012

Power of 1 Motorshow, Bukit Jalil

Sebenarnya, saje je ngada2 nak buat pasal entry ni...padahal..hari yang sana aku pegi tengok Hot air baloon festival kat putrajaya...pagi tgk belon panas.. tgh hari kite tengok kereta pulak. Event motorshow ni actually anjuran Proton, konon nak promote kereta-kereta diaowg yang berinovasi. Tp ok la, initiative proton untuk dekatkan product diaowg dengan pengguna kan. Aku just teruja dgn model baru proton je actually..tp malangnya proton just share kerangka modeltu... tapi ada la diaowg tunjuk demo proton baru tu.

Kat sana ada jugak kereta Lotus yang dipamerkan.. fuhh... berangan kejap..bila la bole bawak sport car kan.. So, korang layan je la gambar2 yang aku dah snap kat sana.. malas nk membebel lebih2.. sbb hari dh tengah malam..mata pon dah nantok.. Layanzzz.....

 kereta ni warna kuning

 pergh..merah mengancam...

 aku dapat bergambar tau dgn awek cun kt sebelah lotus tu..

 kereta rally yang banyak menang pertandingan

 proton emas concept car

P/s: sebenarnye aku tulis entry ni dengan sakit hati..sebab blogspot ni buat hal...internet plak problem.. kene reka balik ayat yang mcm harammm.... gagaga

Adios,
Rongga

1 comments:

Anonymous said...

Pakai la Windows Live Writer ... Tulis as draft and upload je.. Simple.. Kalau line internet kacau, mmg no hal lah..

Post a Comment

 

Rongga Ronggi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger