Wednesday, February 29, 2012

Tebus mata Kad Kredit

Hari ni aku nak story kegembiraan aku menebus barang kat SenQ. Tak sia-sia aku swipe credit card aku bersepah di sana sini…akhirnya, bole aku tebus barang letrik kat SenQ untuk bonus point credit card aku yang tak seberapa..  Hooray… macam tau2 je aku nak masuk umh baru kan.. x payah nak kuar duit..dpt free je..

Jeng jeng jeng.... ni la barang yang aku dapat.. 
|
|
|
|
V
Steam iron brand Tefal. Mata yang diperlukan adalah 14,400 mata je.

So, kalau korang nak dapat point yang banyak.. bole la apply Maybank 2 Cards sebab korang bole dapat 5x point dari American Express bagi setiap 1 ringgit. Memang berbaloi2. 

Balance point ada 26,000 lagi.. nak tebus apa pulak ehh?????

Adios,
Rongga

0 comments:

Post a Comment

 

Rongga Ronggi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger