Friday, December 23, 2011

A simple present for my sis

Result PMR keluar 22hb Dec, yakni semalam... aku pun cuak jugak sebenarnya..bcoz my sis yg nak amik result tu..kitaorg the whole family panggil dia Kak Lin.. Fortunately, bila tau result dia.. dan alhamdulillah, agak memberangsangkan..

Hehe...time rongga kat opis, I'm keep calling her..nak tau la kan, cmne result dia.. try a few times..tapi henpon dia macam off je.. dia tengah cuak la kot tunggu result.. But then, when I'm able to reach her...dia nangis teresak2... ingatkan nangis sedih...tapi nangis kegembiraan.. hehe..aku pn tumpang la gembira.. Mana taknye, result PMR dia besh..

After a couple hours, I attend meeting kat opis yang hening tu..then I got a sms from Kak Lin.. rupenye dia tanye tak de hadiah ke??? hehe..ampeh punye budak... Ok la..lepas segala usaha dia belajar, memang worth la if I give something to her...

Mati kutu jugak..present apa ehh..aku nak bagi kat dia.. siap tanye Mr. Google hadiah sesuai untuk nak bagi kat adik aku tu.. Last-last..aku nekad, lepas keje nk cari something la yang sesuai untuk dia...

So, at 5.45pm I drove my car to Mid Valley.sebab .tu je shopping complex yang dekat dgn opis aku ni.. Cari punye cari..malas nk memilih sangat...aku singgah la kat kedai Swatch.. i take a few minute untuk beli hadiah untuk dia.. Biasa la.. aku tak de la cerewet sangat nak memilih barang..

So, inilah hadiah yang tak seberapa untuk Kak Lin...
V
V
V
V
Jam tangan pink yang ada glow dotted...ok la kan..sesuai untuk remaja-remaja feminin.. :)

p.s.: yang penting kak lin hepi dapat present dari rongga..


Adios,
Rongga

3 comments:

Anonymous said...

peh..swatch tu...*selak wallet*

Rongga said...

haha..bukan selalu bagi present kat adik :)

Anonymous said...

Tahniah untuk adik kau..jam branded tu..:)

Post a Comment

 

Rongga Ronggi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger