Friday, June 10, 2011

Dinner at Chilli's

Last weekend, rongga dinner kat Chilli's Grill and Bar Restaurant yang terletak kat Bangsar Shopping Center. So, nak share je la apa yang aku makan kat sana... first thing first, rongga order starter menu sementara nak tunggu main course.
Inilah dia Southwestern Eggrolls...inti diisi dengan ayam, jagung, kacang merah dan cheese.. Nyam2.. harga dishes ni RM14.95

Lepas menunggu dalam 15 minit, main course pun sampai.. Aku makan Monterey Chicken... rasa dia bole tahan la.. xde la sedap sangat.. takde la tak sedap.. so-so je. sebab perot dah diisi dgn eggroll kot.

So..ni lah dia Monterey Chicken..harga dia RM26.95. Dishes ni disertakan sekali degan mashed potato dan sayur brocolli & carrot. 

Untuk minuman pulak, rongga order Orange Juice dan harga dia RM8.95. Yang untungnya bila order air kat sini.. (only selected beverages) bole refill sebanyak mana yang korang nak.. so, aku pun refill la jugak sekali..

Aku bukan makan sini sorang, tapi dengan sorang teman. Dia pulak makan Mushroom Burger yang harganya RM24.95 dan minum apple juice berharga RM8.95. Aku jelez sebab burger dia lagi sedap... x aci!!!

So, total harga yang kitaorg makan sume plus government tax 6% dan servis charge 10% adalah Rm98.30. Rongga makan ni pun berhutang..terima kasih amarican express sebab bayarkan makanan kami.. (cukup bulan kene bayar balik) ho..hoo..ho.. 
Rongga lari ckit topik.. sebab apa besh guna American Express nih..sebab aku dapat cash back 5% on weekend. Jadi...aku dapat diskaun RM4.90 akhir bulan nanti sebab makan kt Chilli's nih. Kire ok la kan..dari xde langsung..So, setakat ni je my review on food. Nanti ada apa2 makanan besh, aku share lagi..

Adios,
Rongga 

0 comments:

Post a Comment

 

Rongga Ronggi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger