Monday, October 3, 2011

Basic Alpha Workshop: A first step to a photography world..

Hai semua warga rongga.. hari ni aku nk story mory ckit pasal activity aku sabtu lepas.. Ye lah, bila dah ada camera canggih xkan nak guna mode Auto je kan.. sebelum ni, pakai compact camera just snap-snap je. Sekarang ni, banyak benda nak kene belajar.. sampai pening2 la aku nak pahamkan cara nak guna DSLT aku nih..

Nak dijadikan cite, aku join la basic alpha workshop especially untuk pengguna2 alpha yang baru.. So, sape yang beli model Sony ni untung tau, ada workshop free. Tak payah la kuar duit. Workshop tu kali ni diaowg buat kat Sony Center Jusco Cheras Selatan.. Nasib yang attend to noob semuanya.. sampai ada yang tercari2 button yang patut diguna.. So, inilah kami budak baru belajar..


So, lepas ni kalau ada lagi workshop untuk outing pulak..aku mau join. So far, diaowg akan bawak gi tempat air terjun, kawasan sawah padi..pemandangan cantik2.. Yang penting F.O.C.

Adios,
Rongga 

1 comments:

Manisah said...

dah teror la nie

Post a Comment

 

Rongga Ronggi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger