Saturday, November 26, 2011

Quantum Bracelet... bole bagi tenaga???

Today, aku nak bercerita sikit pasal Quantum Bracelet..korang penah dengar tak sebelum ni quantum pendant, quantum energy, quantum scalar dan sebagainye???

Sebenarnya, kawan aku ada la bagi seutas gelang ajaib.. So far, tak tau la keberkesanannye.. dia kata, gelang ni bole caj semula tenaga yang hilang, bagi energy pada tubuh badan.. enth..aku pun tak tau.. dah orang bagi.. pakai je la..
ni la bracelet (gelang) yang member aku bagi..

So far...aku dah dekat 3 minggu dah... tak sure nak bagi testimoni mcm mana..sebab pakai..rasa sama je.. maybe sebab aku ni tak de penyakit kot.. Korang jangan salah faham..aku bukan promoter untuk gelang ajaib nie tau.. Saje nak share.. market price untuk gelang ni, memang ratus-ratus jugak la.. nasib baik aku dpt free..

ni lagi satu gambar...aku snap..

kalau korang nak tau lagi lanjut pasal product ni, korang bole google sendiri kat:


Ok la, aku saje je nak share pasal benda free yang aku dapat ni..bye..


Adios,
Rongga

0 comments:

Post a Comment

 

Rongga Ronggi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger